Tänk vad bara en röst kan göra..

Nu mår jag bra igen, eller jag mår nog egentligen som förut bara det att jag har fått det där härliga telefonsamtalet som skulle betyda mycket för mig enligt horoskopet. Haha! det är kul när horoskopen faktiskt stämmer ;p men ja, nu mår jag som sagt lite bättre! Gick ut en sväng med min syster och bara pratade en stund innan jag fick prata av mig med sötot. Jag är såå kär & glad och lycklig! Tihi! ..och trött.. dvs, jag ska gå och sova redan nu ;O världsrekord tror jag! Tidigaste kvällen för sommaren, än så länge iallafall.. men vi får väl se vad klockan hinner bli innan jag somnar, höhö!
Imorgon bär det hemmåt runt sju iaf, så dagen spenderas hos mamma. & antagligen en del framför datorn!

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0