Söndag

Tjosanhosan!
Känner mig piggare idag, (inte så konstigt kanske eftersom jag har fått sova?) och jag mår bättre än igår! Och det är SOOOOL ute!! Vilket aldrig är fel, hihi. Dock blåser det en hel massa!
Snart ska jag syster mamma morfar och magnus åka iväg och spela minigolf, muhaha! Men jag kommer säkert förlora! :D Men det är kul ändå! Det blir mycket minigolf nu, två gånger och kanske tre på typ en vecka.. så nu kan jag ju inte skylla på att det var länge sen, attans rabarberkräm! Men iallafall så efter det ska vi åka hem hit igen och grilla och efter middagen så hoppar vi in i bilen och åker hemmåt to the Spånga igen!

Det känns lite dåligt av mig, jag har inte badat en enda gång i år! Skandal! Jag borde nog göra det, någon gång i sommar.. jag brukar faktiskt ha badat minst en gång, åtminstonde i pool när det är juli! Men not this year!
Förhoppningsvis blir det lite mer av solen nu så att man kan bada nere i Varberg dit jag åker nästa vecka! Drömma kan man ju alltid!! Och nu ska jag åka iväg och drömma om att jag vinner minigolfen, HÖHÖ.. in my dreams..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0