Regn, regn och liite mer regn

JA, rubriken säger allt! Jag tycker inte om detta som ska kallas sommarväder, det rentutsagt S U G E R! usch.. svensk sommar /; Jag vill ha sol och värme! Man kan ju knappt käka glass utan att frysa helt sjukligt mycket och typ hacka tänder och få gåshud överallt. Nej, jag diggar inte vädret längre.. eller längre & längre har inte gjort det på väldigt länge. ( SHIT VAD MYCKET JAG PRATAR OM VÄDRET, nu får jag skärpa mig.. hur kul är det att läsa om det?! )
Jag sitter iallafall inomhus till er stora förvåning och läser lite och har tränat precis! Nu börjar jag även bli hungrig och det verkar som om det är ett bra tag kvar tills middagen, men jag får väl stå ut!
Och vet ni, mina fina ganska nya marinblåa tygskor har typ pajat :( det är två stora typ jack i sulorna, på båda skorna! Fattar inte riktigt varför, och jag har ju typ bara använt dom några få gånger.. skit också!
Jag vill ju faktiskt ha tygskor, men det finns ju ingenstans! Muhammeeeeeeeeeeeeeddddd........ (a)

Nu ska jag inte plåga er längre, ska försöka att inte skriva så tråkiga och uttröttande inlägg, men det är faktiskt bra tidsfördriv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0