Pics

Hallå där!
Satt ju och tittade igenom bilder från lite allt möjligt, och kom på att jag inte hade lagt ut några här! så nu gör jag det, enjoy :)


Glada pojkar; Jonte Martin och halva Anton

Milla & Jag, Älgen & Groddiiee

Tobbe, Fredrik, Jonte, Anton å Johan :))

Vi vann! WOHO, 2 av 3 år var bucklan våår ^^ muhaha

Bea å Amanda

ute på skolgården, Linnea Milla Elin å Mikaela

Jag Milla å Helena

Vi är bäst! Amanda Bea Erica Micke Jag Milla Helena Anton.

BÄST! Helena Bea Amanda Anton Micke Sebastian Erica Aisha Johan Zvrin Fredrik Jag Johan Alex Tommy

MUMS!

Där stod vi och sjöng med sexåringarna! Snyft :')

Scenen igen

Scenen med mellanstadiet

Vi <3 Micke Anton Erica Jag Milla och Helena

Vi, innan balen förståss..

Jag innan balen, utanför huset :)

Jag och sexåringen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0