Onsdag, 11 juli 2007

Hola!
Nu får det bli lite bättre uppdatering här, vad är detta för sätt? Nu när jag har all tid i världen på sommarlovet kan jag ju faktiskt kosta på mig att skriva lite här också.. tycker iallafall jag!
Nu har jag haft sommarlov i exakt 4 härliga veckor, fy vad underbart skönt.. men det känns fortfarande som om jag skulle behöva en halv evighet på mig att återhämta all kraft som behövs tills skolan börjar igen! .. är fortfarande så otroligt trött och slut från förra skolåret(!)
Så, vad har hänt på sommarlovet då? Inte mycket skulle jag vilja säga, har varit en snabbis hos mamma, umgåtts med kompisarna från klassen och bara tagit det lugnt och degat. Har även hunnit med ett tredagars dagsdansläger på dansskolan och haft träningsvärk som sjutton - men herregud vad underbart det är att dansa!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så blir det St Eriks gymnasium med inriktining musikal för mig på gymnasiet, jag är så himla nöjd! Tänk att få hålla på med det man älskar att göra PÅ SKOLTID?! och få betyg i det?! Nej, bättre har jag svårt att tänka mig att det kan bli! Men lite nervös är man ju samtidigt, eftersom man inte vet vilken klass man kommer i, och vilka klasskompisar man får! Aaah, är redan nervös! ;D
Det roliga är att nästan hela den gamla klassen kommer att gå på blackeberg, så om man saknar alla.. är det bara att pallra sig dit en eftermiddag och träffa alla gamla goingar (; känns skönt att veta tycker jag!

Nej, nu börjar jag bli hungrig igen! Det var trotts allt typ 5 timmar sedan jag åt(!)
Förstår inte riktigt varför men har börjat bli hungrig var fjärde / femte timme numera, jobbigt värre skulle jag vilja säga eftersom det är så jobbigt att gå runt å vara hungrig! Men skulle jag äta när jag var hungrig så skulle jag typ se ut som en elefant, dumma mage - måste du vara hungrig JÄMT? ;p

NEJ, nu är det faktiskt mat snart och jag ska göra massa saker innan! Så hej å hå, kram på er! / Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0