Måndag

Hello there!
Nu är jag hemma igen, och solen skiner! WOHO! Jag ska nog snart gå ut och sätta mig och läsa lite, kan inte fatta att jag säger det.. Men ändå! Det ska bli mysigt.
Idag är planerna att träffa sötot och bara ta det piano! Ska bli en mysig dag, och pricken över i:t att det är fint väder. Tihi, happy days!
Det blev inte så mycket uppdatering igår, och inte heller vann jag minigolfen som jag sa att jag skulle försöka! Haha, nej det blev lite annat som distraherade när vi hade fyra hål kvar.. mobilen var mycket viktigare då :D
Sist kom jag haha, och min duktiga syster vann! Men.. jag skyller på att det blåste, och jag frös skit mycket! Men alla de andra tyckte att det var varmt.. konstiga människor! Det var sol och blåste katter och hundar, blä...
(shit vad jag skriver om väder, HELA tiden.. förlåt mig) (a)

Nu ska jag gå ut och uttnytja den härliga solen, tihi. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0