Listor är kul, sådeså..

Var är du nu?
Hemma hos mamma i köket, faktiskt

Lakrits eller choklad?
Choklad

Vilken tid gick du upp idag?
Iih, kvart i sju

Vad ska du göra i helgen?
Vara här hos mamma, åka hem imorgon

Hur brukar du ta dig fram?
Jag går!

När kräktes du senast?
Det var faktiskt som tur är, ett tag sedan!

Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Hmm.. barnbidrag!

Har du sovit hemma i din egen säng inatt?
Ja det har jag gjort

Det roligaste i ditt liv på länge?
Hum.. igårkväll va väldigt kul :)

Senaste alkoholintag?
Länge sen, å då va det väl typ pyttelite cider eller något?

Har du haft mörkt hår?
Har alltid varit brunett

Vad såg du senast på tv?
Ehm, Jay Leno Show

Vad ska du göra idag?
Åka ut till den lilla skärgården, och sen vet jag inte

Har du bott i något annat land?
Näej

Är du morgonpigg?
Kan hända, men inte idag

Vad är du beroende av?
Glass är gott

Vem snackade du med senast?
Mamma eller syster tror jag

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Ja, jag skriver ofta en stödlapp så jag vet vad jag ska säga (a)

Vad luktar gott?
Killparfym luktar mums

Har du borstat tänderna idag?
Absolut

Tycker du om broccoli?
Aarå

Vad är du snabb på?
Eh, bli hungrig igen?

Är du glad just nu?
Ja jag är glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0