Gossip Girl

Muhaha, det är typ SUPER tjejigt men jag älskar boken! För det första; jag och böcker? A big NO NO, jag avskyr att läsa.. för att få mig att läsa så måste man typ piska mig! Och att jag ens ville läsa denhär boken är konstigt. Men jag fick den idag, och började läsa.. och nu kan jag inte sluta! Haha, undrar om det är för att den är så läskigt tjejig så det blir roligt? Jag vill iallafall inte sluta läsa den nu, och det finns typ tio böcker varav sju finns på svenska, så det är väl bara att köra på? Men att jag vill läsa.. är helt otroligt! haha, kan inte fatta att jag läser, men ja! Saker ändras.. antar jag ;p Jag har aldrig riktigt förstått mysighetsfaktorn med att sitta och läsa en bok, och aldrig förstått hur man kan vilja sätta sig ner och bara läsa 200 sidor frivilligt, sida upp, sida ner.. med massa massa massa text.. nej, oförstårligt! Men nja, jag börjar hajja lite nu!



Gossip Girl Gossip Girl ? Ni vet att ni älskar mig Gossip Girl 3 ? Allt och lite till Gossip Girl 4 ? För det är jag värd Gossip Girl 5 ? Det som passar mig Gossip Girl 6 ? Leva livet här och nu Gossip Girl 7 ? Ingen gör det bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0