Fredag

Hejhopp!
Nu åker jag snart, har precis gjort mig iordning och ska slänga ner mobilen pengar m.m. i väskan och sedan hoppar jag iväg till bussen! Ska möta sötot där, och så ska vi fyra som ska gå samlas på spånga station. Har en liten konstig känsla i magen, vet inte riktigt vad den beror på.. men ja, det går säkert över! :)
Det är så konstigt väder så att bestämma kläder idag var ingen lätt sak, haha! Ena sekunden kan det vara strålande solsken och andra så står "solen som spön i backen" dvs, regnet öser ner /; you never know! Just nu tycker jag illa om det Svenska sommarvädret, vill utomlands.. usch på regn!
Imorgon bitti kommer morfar och hämtar upp oss redan vid klockan sju, vilket innebär att jag kommer vara D Ö D - hela lördagen.. happy days? yes.. sen kommer jag ju hem på söndagen igen, skönt.
Nu ska jag göra iordning det sista och se ut vilka skor man kan ha på sig i detta växlande väder! (haha, jag har ökat min pensionärsfaktor med det dubbla nu i bloggen, eftersmo jag snackade så mycket om vädret! ellerhur johan? haha men ändå!)

Krambanan på er, å ha en bra fredagen den 13onde - kväll! ooh spoooky.. för er som nu tror på sånt skrock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0