Shoppingtur med favoriten i stan

Hejsan,

hoppas alla mår underbart, för det gör jag! Jag har just ätit fruktsallad med glass och mår kalas! Idag har varit en väldigt rolig dag och jag säger bara en sak: Shopping kan man inte få nog av! OCH! speciellt inte när man är och handlar med Helena. Det var extremt mysigt. Vi irrade runt lite överallt, men mest på Götgatan och i Gallerian. Först fick vi till WeekDay där Helena hittade ett par superduper fina jeans (som jag tycker att hon måste köpa någongång!  :D) sedan gick vi därifrån till bikbok, där jag hittade mina underbara jeans (som dessutom var på rea!!) jag älskar rea, det är underbart. Men det har inte varit speciellt mycket & bra rea i år.. Det brukar vara bättre.. tycker jag!
Efter Bikbok och Weekday vandrade vi till grannara H&M där vi kollade runt lite. När vi begav oss från Götgatan till Gallerian var klockan redan halv fem. Vi stannade till vid kicks och sedan gick vi till ytterligare en H&M och Glitter. Det är väldans bra att det finns så många olika H&M i stan, annars hade man aldrig hittat precis det man ville ha. Om något inte finns är det bara att tjoffa vidare till nästa ställe. 
Men men, denhär dagen har varit underbar!
Resten av lovet har jag ingenting planerat, ska träffa Helena något gång mer. Men annars tänker jag bara ta det lugnt, känner att det kan vara bra att göra det nu innan skolan börjar igen. Jag vill verkligen INTE börja, kommer kännas tugnt att gå in i korridoren och ta upp skåpnyckeln för att låsa upp skåpet och ta ut alla miljarders tråkiga böcker igen. Och så börjar alla öppet hus med, två kvar att gå på. Det känns lite läskigt, jag kommer bara att söka till tre skolor.. Kanske fyra. Och tre av skolorna är det intagningsprov på, scary shit!!! Men vi får hoppas att det går bra ändå. Vi får väl se hur det går!?

KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0