Sena nätter & shopping

Hej everybody, såhär på kvällskvisten (00:39)

Imorgon, eller egentligen idag.. blir det stan med Helena, det ska bli väldigt trevligt att försöka nosa rätt på någonting riktigt fint på rean. Jag vill ju så gärna ha nya jeans! Någon som har något tips? Jag ska gå till de gamla herderliga butikerna, men det är så svårt med just jeans har jag märkt. Nu när man bryr sig mer om vilka jeans man sätter på sig och hur dom sitter. Åh, SVÅRT!
Jag får ju inte heller köpa för mycket stuffisar för min pappa och hans tjej, för jag fyller ju år om faktiskt.. 17 dagar nu! Shit, tiden går så snabbt. Sedan vill jag så gärna ha en fin halsduk, börjat tröttna en aning på min svart vid randiga, den är vääldigt fin. Men jag skulle vilja ha en annan, jag får kanske önska mig en.
Jag vill också så hemskt gärna ha sånnadär "fingerlösa" vantar, fast det inte är några fingrar på dem? Om någon förstår? haha, dom är så fina iallafall. Vill verkligen ha sånna, har velat det ett bra tag nu!

Det har nog inte hänt så mycket annat och intressant sen sist jag var inne och bloggade, jag har varit ute på en promenad, käkat glass och rensat datorn från gamla och fula bilder på mig bara! haha. Datorn är inte så hajj längre, den är full med bilder och musik till bredden, finns nästan inget minne kvar. Typiskt inge bra!

Födelsedag om 17 dagar då, det ska bli mysigt. Torsdagen den 18 Januari!
Jag har spanat in världens finaste mobil som jag så gärna vill ha, en rosa motorola.. Mobilen i sig är väldigt populär, den platta ni vet? Jag är inte så mycket för rosa, det är inte min färg direkt, men det skulle vara så coolt och inte mig att ha en rosa mobil, bara för att sticka ut lite. Plus att den är dötuff! Vill ha, vill haa! Kärlek till den! Min syster har en svart, och den är riktigt bra faktiskt..

Krambanan på er alla och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0