Plugghäst?

Hallå!
Jag hoppas att alla där ute har haft det roligare än jag idag. Idag har jag pluggat, hela långa dagen. Från att jag kom hem till nu, och jag har fortfarande inte pluggat klart. Snacka om att det är mycket man ska kunna(!) Biologiprov - etik. Ganska krånligt, men kul! Så, idag har jag bara pluggat.
Jag har funderat en del och jag förstår inte riktigt varför vissa människor aldrig, aldrig kan ha fel. Det kvittar vad det är, och ibland så kanske de frågar om hjälp. Och när man säger svaret så säger dom, jamen det vet jag! Då tänker jag; jaha, men varför frågade du då? Egentligen är det ganska synd om de människorna, eftersom de aldrig kan medge och erkänna att de har gjort eller haft fel. Så jag antar att någon gång måste det väl ske något..
För övrigt så längtar jag galet mycket till gymnasiet, det ska bli så himla roligt att komma ifrån och komma till någonting som är nytt! Där ingen känner en innan, och allt är nytt för alla. Jag ser fram emot det, med andra ord.
Nej, nu måste jag nog gå ner och skriva det sista, annars blir det aldrig de betygen man vill ha. höhö!

Ha det underbart(!) / Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0