Nyårsdagen

Hejsan,

Idag blir det bio med Helena. Vi ska se Deja Vu, riktigt roligt faktiskt! Är ganska seg idag men en ganska glá skit ändå! Nyårsafton igår var väldigt mysigt och skönt, var bara hemma med Camilla och tog det lugnt. Vi åkte till Helena också runt 1, och var där ett bra tag innan vi åkte hem igen! :) Kändes skönt att vara hemma, för jag har inte varit hemma på nyårsafton på 3 - 4 år. Skönt med omväxling och inte bara vara ute i bushen långt bort från civilisationen och alla människor som man känner. Jepp, det var mycket härligt att vara hemma. Och mycket raketsmällning fick man se! Mycket konstigt folk med, humms! Näe, nu måste jag gå! Ska ta bussen som går tjugo över fem och nu ska jag snart slänga i mig lite mat innan. Ha det kalas iallihopa, och gott nytt år på er. Hoppas att alla hade en kanon nyårsafton! Och en väldans fin början på det nya året 2007! Själv har jag inte riktigt hunnit uppfatta att det är 01/01/2007 redan! Och att jag fyller år om 18 dagar, det är ballt :)

Tillbaks efter filmen!
Jag måste bara berätta att filmen var väldigt bra, den hade en väldigt bra handling som manusförfattaren hade fått ihop till ett logiskt och väldigt bra tankesätt. Me like! Jag brukar inte tycka om att titta på film, och räknar nästan sekunderna tills filmen är slut. Men denhär filmen tyckte jag om, men tycker du att det är svårt att hänga med i lite små komplicerade filmer där du måste sätta ihop och analysera, fundera själv. Är det här en big no NO film för dig! Men se den annars, den är värd att se! Kanske inte måste ses på bio, men det ger ett mer helhetsintryck och känsla. Nu vet ni (;

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0