Måndag - igen

Hallihallå(!)

Hoppas det är bra med alla människor där ute, med mig är det helt okej! Idag har jag bara varit i skolan och sen tagit det lugnt. Jag har gjort min spanska läxa på 20 glosor som aldrig tycks sätta sig i skallen, kan dom inte fortfarande känns det som och ändå har jag övat i någon timme(!) tröttsamt.. >;( Och så har jag beställt ett "Sing Star" paket också, och sims grejer från cdon.com. Så det kommer förhoppningvis i slutet av veckan. Mycket roligt, kihi! :) Sen har jag inte gjort så himla mycket annat idag. Det var en rätt jobbig dag i skolan, men kompisar och sånt. Men allt är ju inte bra jämt(!) /; och idag var det inte så bra på den fronten.
tack Helena för att jag har dig. <3
Vi har också börjat att förbereda oss inför nationella proven i svenska, det är lite halv scary. Plus att texterna i år är enligt mig sämre än texterna som var förra året! Men det ska väl gå det med? :) Possetivt you know..
Näej, nu ska jag kika runt på andra bloggar och på pa, och slappa väldigt mycket innan det är dags för kudden.



Kram på er / Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0