Lite smått & gott

Nämen hejsan igen! :) jag tänkte faktiskt ta och berätta lite om mig själv.. eller, svara på frågor utifrån en lista som jag hittade!

Vilken svordom använder du mest?

Korv, tror jag nog! Om det kan klassas som en svordom?
Äger du en iPod?
Nej, faktiskt inte

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag har ingen väckarklocka

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej, absolut inte

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Vara med på bilden är roligare!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket pengar jag vann! Men om det var mycket så; Kläder, väskor och skor. och min precious mobil som jag så gärna vill ha!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hm, inte vad jag kan minnas. Jag är uppe och hoppar mest hela tiden
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Näe, men ibland skulle det behövas!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ehm, nej det tror jag inte..

Vad åt du till middag?
Klyftpotatis och skagenröra

Använder du huvtröjor?
Ibland, inte ofta

Kan du vissla?
Jupp, jag är ganska duktig
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Det får bli Balder eller Kanonen på Liseberg!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Yep, pretty much actually!

Vilken film kan du alla replikerna till?
Typ.. hm, ingen. Jag kollar sällan på film! Den film jag som jag kan mest av måste nog vara Mean Girls!
När flög du senast?
Ehm, på höstlovet!

Pratar du några andra språk?
Engelska och lär mig spanska nu.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Så ofta som det går, det kan vara på att kunna!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vill ha en liten tatuering någonstans, men jag vet inte vart eller vad det ska vara förnågon tatuering.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på, killar tycker oftast om när tjejer tar initiativ!

Vad har du med dig in på bion?
Godis, popcorn och läsk. Fast jag äter ändå knappt någonting av det jag äter mest innan filmen, haha!

Gillar du att flyga flygplan?
Japp, jag tycker att det är underbart!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Han måste absolut ha humor, han måste kunna skratta med mig! & Omtänksamhet. Det är de två viktigaste enligt mig.

Gillar du din boendesituation?
Ja, hos pappa älskar jag det. Men mamma kan gott flytta hit igen!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Nästan ingenting, det kan räcka med 4 timmar för att jag ska vara glad
Äter du frukost dagligen?
Ja, jag älskar frukost :)
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
I vardagen är dom extremt fullbokade och helt gaalet stressiga! När det är lov försöker jag hålla mig ganska lugn.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nej, det har inte hänt.. på länge

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nope.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Inte superpetig. Men det är enormt jobbigt att läsa folk som skriver med konstiga slang och inte skriver ut hela orden tillexempel som jag. Då vet man ju inte vad dom menar ibland..
Tror du på liv på andra planeter?
Man vet aldrig
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
My mom

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Det går i perioder!
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Pappa hade hört namnet och tyckte att det var väldigt fint :)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Solen lyser alltid bakom molnen, även fast vi inte alltid ser den, och att det kommer att bli bättre.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JA, fy vad roligt! :)

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Amanda Bynes i She's the man! HAHA. Så himla klockrent, känner igen mig så!

Tycker du om att krama folk?
Kramkalas!
Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas?
Helst inte göra? Shiat, vilken fråga!

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Det beror på, känner jag personen något och vet att han är ett dickhead skulle jag självklart inte göra det!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha eh.. Mischa Barton, Aslee Simpson. Jag tar det som komplimanger!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, det är taskigt.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Hm, nej absolut inte.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Då hade jag hetat Oliver. Det har mina föräldrar sagt!

Nu kanske ni vet  lite mer, udda saker om mig! :) Krambanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0