Länge sen!

Hej allihopa,
det var väldigt länge sedan jag skrev nu. nästan en vecka(!) så fort skolan kommer igång blir man dötrött! usch.
Men sen jag skrev sist har det faktiskt hänt en hel del grejer!
I fredags var jag med Camilla efter skolan och efter ett tag kom även Erica. Runt tio gick jag och Camilla hem till henne och spelade trummor, vilket inte gick så bra för mig(!) Men då, kom vi på att  vi skulle starta ett band(!)  Jag skulle spela gitarr och sjunga, Milla skulle spela trummor, Helena skulle spela piano och erica bas (; haha, världens bästa band! =D fast Helena och Erica vet inte om det ännu ;)
Igår var jag på öppet hus på Stockholms Estetiska Gymnasium och nu är jag kär i det gymnasiumet, det var helt underbart. Tyckte om det mycket! Och idag har jag handlar födelsedagspresent till min kära kusin som fyller 20 år på tisdag! :)
Imorgon är det ju skola igen, som vanligt. USCH(!)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0