Deg-dag

Hejhopp i lingonskogen,

Idag har varit en underbar slapp dag, bara slappa och slappa. Fast det klarar ju inte jag hela tiden, så jag har varit ute och gått i några timmar. Dagen började vid halv 11, då jag blev väckt för att titta på serien Everwood. (den är väldigt bra för den delen) Fast, jag var tydligen så trött så jag vaknade inte tillräckligt utan somnade om till klockan 11, då jag redan hade missat halva. Men jag kollade klart på resten ändå! Efter Everwood åt vi frukost och när Felicia kom ner berättade hon att mamma hade ring henne och sagt att hon skulle komma förbi! Det kändes skönt, eftersom jag annars inte skulle få träffa henne förrens kanske på sport eller påsklovet. Vi skulle få någon julklapp då också, själv fick man en blå everest jacka (; mycket varm!! och skön. Efter det gick jag upp och läste Fridas vinterspecial  tills jag kom på att jag ville ha den nya Frida tidnigen och läsa, då gick jag ner och såg att pappa pratade med Anna. Hon kommer ikväll (!) kvart över tio! =)  Pratade en stund med Anna i telefonen och sedan gick jag på en promenad mot Shell, först. Men det visade sig att dom bara hade en kvar och där hade något korv huvud stulit "sminket" som följer med, mycket fint. Så jag fick gå vidare till konsum och efter det pressbyrån, BARA pressbyrån hade den! :O Men men, sen gick jag hem igen iallafall. Bad pappa fixa playstationet och så satt jag och spelade en stund innan maten. Och nu har jag spelat sen maten. Men nu spelar min syster...

Krambanankungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0