19 januari

Hej allihopa,
igår var det min födelsedag. och jag kan verkligen säga att det kunde inte ha varit en bättre födelsedag, det var helt underbart och jag kände mig helt underbart glad! Jag hade Helena Camilla å Erica där, jag hade hela familjen. Det är helt underbart, jag älskar er! Saknade självklart Anna väldans mycket, men det kändes skönt när jag fick prata med dig senare!
Det var iallafall en helt underbar födelsedag, och jag är så glad över att jag har er allihopa! <3 :)))
Det kommer lite bilder på oss från min NYA, mobil från min födelsedag sen! kihii!

Den underbara dagen började klockan tjugo i sju när jag vaknade, då jag tittade på mobilen. Då hade jag redan fått två sms. Ett från klockan fyra och ett från klockan sex, galningar! :) Jag låg där och försökte somna om i tjugo minuter till men jag var bara för vaken, men det var skönt att ligga där och tänka på att jag har hela min födelsedags dag framför mig. Och att jag kommer längta till den stunden på morgonen som jag ligger där då när klockan är runt 11 samma kväll. Det var underbart. Sen kom dom och sjöng klockan sju, hihi. Fick örhängen, en lott och body butter melon faktiskt, luktade mums! Sen åt jag frukost, och medan klädde jag på mig fick jag två till sms av Helena och Malin, då blev jag glad (: och när ag var klart vandrade jag som vanligt till skolan. Där möts jag av en superduper kram av helena och de som redan kommit säger grattis.
Det var så himla gulligt, ingen har någonsin bett en lärare om att hela klassen ska sjunga för mig. Men Erica gjorde det i torsdags, så hela klassen sjöng för mig(!) Snacka om att jag blev glad! =D Sedan var hela dagen fylld av glädje, förutom svenskan och non, höhö. För vi hade kör och idrott! :)
När jag väl kom hem så dricker jag lite hallonsoda och så pratar vi lite innan jag ska öppna presenterna.. Jag hade misstänkt ett VÄLDIGT stort paket, jag hade inte en aning om vad som var i det.. Och jag trodde inte att det var det som det var. (;
Å när jag öppnade fick jag verkligen allt som jag hade önskat mig, jag fick färger på kläderna som jag älskar, grejer till håret, båda väskorna jag ville ha mest i hela världen ( Friis & Company och en jätte fin svart bag ) jag fick hårgrejs, smycken, pengar(!), och min precious mobil. JAG ÄLSKAR DEN, jag trodde verkligen inte att jag skulle få den. men nu har jag den, och jag älskar den <3 :))))
Å när jag nu öppnat klart alla paketen (vilket tog sin lilla tid, eftersom jag inte skyndade mig(a) :) ) så åt vi varma mackor bara, för att orka tårta och bullar sen! :)
När klockan var sju så skulle Milla Helena och Erica komma. När de kommit kollade de lite bland presenterna och sen så skulle jag få öppna presenterna de hade med sig. DOM ÄR SÅ SÖTA! dom visste precis vad jag ville ha =) man bli så glad då! Fick en superduper fin T-shirt av Erica från USA, skit cool med dödskallar, stjärnor, svampar och hjärtan på (måste ses) helt underbart fin, sen fick jag nagellack, peelingmask och örhängen av erica. och av milla fick jag rougen jag velat ha så länge, en eyeliner och ögonskuggor. (superfint, alltihopa) =)))) Sen var det chokladtårta, som lisa hade bakat (såklart) med vitchoklad sås till. DET VAR SÅÅ GOTT. mums filibabba! åh vad jag älskar den tårtan!
Efter fikat så tog vi kort med min nya mobil på varandra och allihopa, och bara pratade och skrattade. Det kunde inte ha varit en bättre födelsedag! Jag älskar er, varenda en av er!!!!!!!!!!!!!!
och jo, i det superstora paketet låg just min fina nya mobil. dom är roliga dom! :)

SUPER MÅNGA KRAMAR, till nu 15åriga Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0