US - namn

Hejsan,

första dagen i skolan idag. Ganska jobbigt! Kunde knappt somna igår kväll pga skolan, inte roligt alls. Det är inte speciellt super skoj att känna så direkt..
Skoldagen genomled jag iallafall och syslöjden var roligast, ganska kul var det också att få tillbaks religionsproven. Det var inte speciellt kul att veta att man är väldigt nära MVG och sen få ett VG++ pga en vikare, that sucks..
På syslöjden fick jag även frågan varför folk heter ex. Helenus, Ericus, Hanus m.m.. det har jag faktiskt inte funderat på. Men jag tycker att namnen är riktigt fina ! (:
Men när jag kom hem drack jag iallafall te och åt en apelsin, gott!
När jag kom hem hade jag även fått ett brev från S:t Eriksgymnasium om intagningsprovet. Ska göra mitt (antagligen) första intagningsprov måndagen den 12 mars. Om mindre än två veckor. Ganska läskigt? Ska välja en av tre låtar som de speciellt valt ut, sen är det teater med monologer och någon inprovisation som jag slipper öva in och så är det dans, med uppvärmning med utlärning av en dans som vi ska lära oss. Och på det är det även en intervju. Det ska blir roligt, men jag måste erkänna att det redan är lite nervöst. :)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och kollat på OC. Ska läsa igenom en Irland text på engelska som vi skulle ha läst tills imorgon, usch vad det är kul - jiha!

Ha det bra alla människor-us

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar dig även fast du är konstig hest som betar på min arm (h)

2007-02-21 @ 22:09:50
Postat av: Pilla

Jag gillar dig även fast du är konstig hest som betar på min arm (h)

2007-02-21 @ 22:10:16
Postat av: Stekpannan

kiesss.
jag tycker om dig med min korv med röd ketchupppp!

2007-02-24 @ 00:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0