Roliga "fylla i frågor"

Hallohallo! Sitter här och kollar runt på lite bloggar och läser, så hittade jag en rolig "fyll i" grej. Så jag tänkte, varför inte fylla i den? :)

TIO 'HAR DU NÅGONSIN...':
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
2. Tagit någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej

3. Blivit kär vid första ögonkastet? Ja

4. Förlorat en vän? Ja
5. Fått ditt hjärta krossat? Ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
7. Haft ett one night stand? Nej
8. Hånglat med en främling? Nej
9. Blivit aggresiv under en fylla? Nej
10. Glömt någons namn? Haha, ja. Väldigt ofta!


NIO SISTA:
1. Sista godisbiten: en ''kitkat''
2. Sista bilfärd: Med pappa
3. Sista filmen du såg: Isprinsessan, hihi
4. Senaste telefonsamtal: Idag, med mamma
5. Sista bubbelbadet: Några månader sen, hos Erica!
6. Sista spelade cd: Avril Lavigne eller en mp3 cd

7. Sista kyss: ett tag sen!
8. Sista gången du sov på golvet: Förra helgen!
9. Sista gången du skrattade: Idag


ÅTTA FÖRSTA:
1. Första bil: Någon fin
2. Första kärlek: HAHA, på lågstadiet. Eric hette han!
3. Första husdjur: Katt
4. Första semester: Cypern
5. Första du lägger märke till hos en kille: Ögonen, ansiktet, kroppen, rumpan! (a)
6. Första köpta skiva: Minns ej
7. Första riktiga kärlek: riktigt på riktigt?
8. Första piercing: öronen


SJU SNABBA:
1. Saknar du någon just nu? Lite..
2. Håller du på att läsa en bok just nu?
Nej, usch å fy
3. Äter du frukost dagligen? Ja, klarar mig inte utan!
4. Gillar du din boendesituation?
Ja, väldigt mycket.
5. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Japp.
6. Pratar du några andra språk? Engelska och lite Spanska
7. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det kommer att lösa sig!


SEX FAVORITER:
1. Favoritfrukt? Hm.. Apelsin
2. Favoritgrönsak? Det finns ju många!
3. Favorit-veckodag? Absolut lördag!
4. Favoritlåt? Det finns ju så himla många!
5. Favoritsvordom? Muhammed!
6. Favoritkompis? Helena, Milla Erica.. Det finns ju många sötnosar.

FEM SAKER JAG INTE KAN VARA UTAN (UTAN INBÖRDES ORDNING):
1. Familjen
2. Dansen, (röra på mig, träna)
3. Mina underbara kompisar
4. Musik, mp3, radion, cdskivor och sånt!
5. Sången


FYRA SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR:
1. Åka till USA! Spec Californien och New York!
2. Bli riktigt lycklig
3. Nått någon dröm
4.
Bott utomlands något år

TRE VAL:
Svart eller vit? Svart!
Sommar eller vinter? SOMMAR
Hund eller katt? Båda två


TVÅ PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR:
1. De bästa i hela världen, de jag bor hos!
2. Kompisarna!

EN SAK DU ÅNGRAR:
1. ALLA, de saker som sårat människor som står mig nära.

Kihi, de var roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0