Musikhysteri i mängder

Tjollahopp!

Idag har varit en rolig men ganska umattande dag. Fick reda på igårkväll att vi skulle åka in till stan för att träffa Anna och hennes pojkvän eftersom de bara skulle vara här över dagen. Så när vi ätit frukost imorse var det bara att pallra sig iväg. Vi var inne i musikaffären där de var, och när vi senare satt och fikade bestämde jag mig för att jag ska spara till ett nybörjar elgitarr sett, för 1.7 ungefär! Det ska bli mycket roligt tycker jag. Det har jag snart råd med :) Men iallafall så när jag kom hem åt vi och sen kom Milla hit och vi sjöng massa singstar, det var roligt! :)
Imorgon kommer Helena hem igen, och då ska vi nog göra någontign allesammans. Helena Milla jag och Erica. mys! :)
egentligen måste jag åka till kista också - jag undrar när.. /;

kram på er. / Niccie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0