Lördagar är väl ändå bäst?

Hejsan,

fy vad lördagar är underbara! Man kan sova länge, och vara uppe sent! Och inte gå miste om någonting, super skönt!
Idag har jag inte gjort så mycket, faktiskt. Har umgåtts med hela familjen som har varit hemma (Frey och Anna är här uppe nu i helgen :D) och det har varit väldigt mysigt! Sedan tränade jag och Hannah samt pappa på min låt till två av intagningsproven, det gick nog rätt bra tror jag. Enligt dem så låter det iallafall mycket bättre än vad det gjorde förut. Shit vad skönt(!) :) obs. lång historia, sångteknik you know? :)
Efter maten kollade jag runt lite och rensade i min epost och chattade lite, och sen var det melodifestivalen nästa!
Sarah var helt klart bäst!  Men.. Caroline af Ugglas.. hmmm ja, no comments.  Jag har träffat henne i IRL(inreallife) när jag praoade på UR då de spelade in tvprogrammet "orden". Då hade jag aldrig sett henne förut och hade ingenaning om vem hon var.. Redan då tyckte jag att hon var lite annorlunda, och nu har jag sett mycket mer som förstärkt mitt första intryck!

Imorgon ska jag kanske träffa Milla en stund och bara ta det lugnt, för det är väl det som lov är till för? Såsmåning om måste jag börja plugga till samhällskunskaps provet som jag ska ha veckan efter lovet, har ju inte gjort det ännu..

Tjilevippen, ska gå nu. Ska umgås och vara lite social, medans man fortfarande är lite vid liv. (Är ovanligt trött idag) KRAMBANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0