Långtråkig Torsdag

Hejsan,

har ni hört Avril Lavignes nya låt? Den är bra! Om ni ville veta! (;
Jag är SÅ mätt.. och faktiskt.. ganska trött! Känns ganska fel att vara trött efter bara två dagar i skolan. ;p
Dagen idag har varit ganska händelserik, vet inte om det har hänt speciellt mycket roliga saker men det har väl varit mer saker att göra och tänka på än igår.
Första timmen idag var so, och just nu har vi geografi - befolkningsgeografi. Jag kan inte påstå att det är något som intresserar mig speciellt mycket.. alls. haha! MEN, det är femtiotusen gånger bättre än samhällsekonomin. (Har inte gjort provtet i det ännu heller, ska göra det efter lovet! ;S) Efter son hade vi no, då vi skulle bygga klart på våra grupparbeten, illustrationer av växthuseffekten. Och det första vår lärare säger innan vi ens har kommit innanför dörren är att vi ska redovisa redan imorgon. Och eftersom min Kära Kastrull har åkt till Mora och ska åka kortvaasan, är hon inte här imorgon. Men jag skulle tydligen göra det själv ändå! Jag älskar min lärare. Really! Sen hörde jag av Helena och några andra i klassen att vi tydligen skulle redovisa för 8:orna, och hela vår klass, på bilden imorgon. Och då blev man inte direkt gladare?! Det är ju lagom läskigt att redovisa inför den klassen man går i, men nu ska jag stå där framme själv, medans läraren filmar och berätta om vårt arbete för åttorna? Jippie, säger jag bara(!)
Glad blev man iallafall och efter den lektionen hade vi engelska och sen var det lunch.
Efter lunchen hade vi kör och mitt under lektionen gick Helena för att hon skulle åka uppåt i Sverige, till Mora. Hoppas att det går bra imorgon dunderbara Kastrullen! <3 :) - Kören var iallafall kul och vi missade Svenskalektionen.

Nu är det äntligen bestämt! Det blir Göteborg när vi ska åka på klassresa, det är så skönt att det äntligen är bestämt! Nu gäller det bara att få med så många som möjligt, eftersom det var ganska jämt på röstningen, men det var ju en majoritet. (!!!! Plus att det andra förslaget inte ens skulle fungera, hur man än vred och vände på det..!!!!!) Men men. (:

På elevensval när jag hade no lyckades jag översvämma en hel diskho så det rann lite över, jag förstår inte hur jag alltid lyckas (a)

När jag väl kom hem övade jag på min sång som jag ska ha på intagningsprovet den 12 mars, om två veckor, med Hannah. Hannah spelade piano och jag sjöng. Hennes kompis höll boken åt mig, haha! :)

OCH, imorgon ska jag och Milla ta hål i öronen. Bokade tid idag, så imorgon klockan halv fem så smäller det. kihi! :)

PUSS Å KRAMBANAN. ska duscha nu, ha det super! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0