Kaffelatte & fina skor!

Hejsan,

idag har jag varit med Helena Milla och Erica på Bakaby Outlet, det har varit väldigt roligt! Jag har köpt ett par galet sköna ballerina skor, helt galet sköna! :) Mycket nöjd med dem. Det var inte svårt att hitta fina skor direkt ;O Sen efter skopunkten gick vi till Waynes Coffie, och där hade dom supergod latte(!) Med fina motiv i skummet. Mysigt!

Nu är jag hemma igen, och ska nog ta det lugnt ikväll. Varför försvinner helgen så fort? åh, jag vill ha en lång helg. För en gångs skull!? Det är ganska sorgligt egentligen.. att det bara är en dag som man inte gör någonting på. Resten av alla dagar har alla på något sätt, någonting att göra med skolan.. Ganska tråkigt egentligen. Nästa helg kommer - by the way - bli den bästa på länge, fy vad kul det ska bli! :) Längtar!

Näe, nu ska jag sluta skriva. Ha det finemang sinesang / Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0