Godnatt Majistern

Hallohallo,

idag har varit en otroligt SEEG dag. Om du frågar mig(!) Det har varit väldigt svårt å ens orka vara kvar i skolan, trotts att vi hade sovmorgon! Men den var väl ändå helt okej antar jag :)
Det känns väldigt roligt att jag har bytt till syslöjd igen, känns lite som om jag har tröttnat på träslöjden nu. Vet inte riktigt vad det är som jag ska göra där, egentligen. Så nu ska jag byta iallafall och imorgon ska jag följa med vår slöjdlärare och välja tyg till min klänning tillsammans med min Kastrull! <3 :D
Hmm... jag kan inte sluta fundera på vilken färg jag ska ha(?)
Imorgon är det nationella prov igen, i svenska. ysch, men jag hoppas att det går bra!
Å nästa helg blir det tjejmiddag, väldigt trevligt å mysigt. Ser fram emot det! :)

Näe, måste kila nu.
Ha det super, kram / Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0