Det small!

Hejsan alla gláa skitar!

idag small det! Jag och Milla tog fler hål i öronen. Det som vi gått och pratat om så länge! :) Det var lite småläskigt, eftersom det var ett tag sedan jag tog mina andra hål! Men det var inte så farligt sen, det är mer känsligt nu efteråt (; Det ska iallafall läka i fem veckor nu, så vi kommer ha plastlpupparna om ca två veckor, när vi åker till Romme. Det kommer bli en upplevelse! :O Tur att man inte använder hjälm.. (a)

Innan vi skulle ta hål i öronen åkte vi (jag och Milla) åkte till Kista för att handla lite grann, det var kul! Vi hittade massa roligt, bland annat ett läppglans som luktade någon blandning av choklad, bakelse, kaffe och kanel - ja, konstig blandning kanske. Men den luktade gott! :) Direkt efter det åkte vi för att ta hål i öronen, och när vi väl va där fick vi vänta en bra stund innan det blev någon håltagning. Milla var först ut, men hon känner ju knappt någon smärta så hon sa att det inte gjorde så ont! ;p ..fast lite ont gjorde det faktiskt!
I skolan idag hände det inte speciellt mycket, det var en ganska seg dag med inte så mycket att göra. Skönt med sånna dagar ibland.. det händer typ en gång om året men, ja! höh..
Just nu sitter jag här, trött som ett ostron och ser ut som en 60 tals tjej! Jag och Milla sminkade oss nämligen otroligt vackert. Hon hade lilaögonskugga med ceriserosa läppar och kinder. Jag hade/har turkos ögonskugga och ceriserosa läppar samt kinder, oj så vackra vi var! =)

Näej, jag tror jag ska bege mig. Hejhoppgummi.... snupp! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0