Dansträning!

Hejhopp,

nu sitter jag här och har precis varit på dansen, det var verkligen så himla kul.
Denhär dagen har varit bra! Vårt skittråkiga och ganska svåra prov har blivit framflyttat tills på tisdag, vilket innebär att vi har hela helgen på oss att plugga. Och vi har inte haft någon jätte jobbig lektion - förutom sista, när vi hade matteprov som kändes helt okej, SENSATION! sen NÄR har ett matteprov känts bra när jag gjort det? Nej just det, aldrig. men det gjorde det idag! :)
Efter skolan har jag bara slappat, och sen var det ju dans. Imorgon ska jag börja sy klänningen, tillsammans med alla andra söta små saker på syslöjden, väldigt kul. (: man ska ha tålamod bara, ska försöka fixa det hade jag tänkt. (a)
Imorgon är det ju alla hjärtans dag också, det hade jag nästan glömt, haha! jag har ingen tidsuppfattnign längre, jag vill bara att det ska bli sommarlov! :D
näepp, nu ska jag kila.

Hej dååååååååååååååååååååååååååååååååå! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0