Åh.

Tjohej! Nu sitter jag här och är egentligen ganska trött, men hallå det är ju lördag. Vill inte sova nu!

Det känns som om det är en evighet till sommarlovet, och en evighet tills man vet om man kommit in på gymnasiet i juli. Jag vill ha sommar NU!
Tänk när det börjar bli sådär varmt ute så man vill gå ut på rasterna, och när man kan ta fram vårjackan som ligger instucken längst in i garderoben, och gå till matsalen i skolan, utan att frysa! Och ännu längre fram, den 13 juni när alla sitter ute på skolgården och man sjunger, för sista gången, sveriges nationalsång, som elev på Sundbyskolan. När det kittlar sådär i magen och man vet att man har hela sommarlovet framför sig! åh jag blir galen! =D Jag vill ha vår, och sen vill jag ha sommarlov! =)
NEJ, jag vill ha NU! NUNUNUNUNUNUNUNUNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Sommarlov, sköna sommarloov. <3

åh, jag vill ha sommarlov. Puss å hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Kastrullen

Jag håller med dej! Ge oss sommar nu! PÅ EN ENDASTE GÅNG! :D

2007-02-11 @ 18:36:30
Postat av: Stekpannan

JAG HÅLLER SÅÅÅ MED! =)

2007-02-13 @ 15:09:28
Postat av: Stekpannan

:D

2007-02-13 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0