4 timmars Svenska och en tur till tygaffären

Hallihallå (som min käre vän helena brukar säga)

Idag har varit en skit konstig dag.. rent ut sagt. Vi har inte haft någon vettig skola alls, vilket - om du frågar mig - är heeeelt underbart! Men man blir trött ändå efter nationella prov, det är inte det roligaste direkt. Tre timmars uppsatts skrivining - och då tänker ni säkert att det är lugnt, det är klart man hinner! MEN ICKE SA NICKE, självklart så hann jag inte. Först skrev jag en kladd och sen skrev jag rent, och ändå blev jag inte klar.. inte med renskrivandet. huh, tänk om det inte går någe bra? jaja, vi får väl se.. antar jag.
Efter lunch skulle vi egentligen ha svenska igen, med samma lärare. Men vi behövde inte jobba någonting alls, utan fick fylla i en enkät om vad vi tyckte om våran skola, lärare, miljö osv, bestämma vart vi ville åka på vinterutflykts dagen och sen fick vi inprencip sluta. Sedan var det bara mentorstid då vi skulle presentera vårat förslag till klassresa och sen var det elevensval. Lyllo mig fick åka med textilläraren med Helena och Milla och titta på tyger till min klänning som jag ska sy. :) Så jag slapp elevensval, och dem också! skönt. så slutade vi ju tio minuter före alla andra också, och då var det bara att pallra sig hemmåt i kylan.
Har suttit ett tag med kemiläxan, den var konstig(!) och nu ska jag läsa son en gång till. ekonomi is just not my thing, euuuuuuhh...

Puss and hugs and rock'n'roll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0