Luciatåget!

Imorgon är det lucia! Snabbt tiden går..

Idag har varit en riktigt rolig dag! Började med ensemble i helklass, sedan dansade vi och sjöng (musikal ni vet (; ) i helklass också. Vi hade knappt 30 minuters dans å sång så vi fick en håltimme ändå! Elva var det kulturhistoria, då jag och Åke satt i bibblan och åt vår matsäck, eftersom vi inte skulle hinna gå ner å äta gummi-skinn-korv med pulvermos, synd va? haha! Och direkt efter det hade vi sånglektion i två timmar inför lucia imorgon! Det var mysigt tycker jag. Efter luciarepet var det världens roligaste engelska lektion där man skulle lära känna varandra i halvklass bättre! Skit kul tycker jag, och annorlunda från det vi brukar! :D
Vi skulle först skriva ner tre saker, två som var sanna om en själv och en falsk och så skulle de andra gissa vilken som var sann och vilken som var falsk. Och efter det så skulle vi skriva på lappar och sätta på varandras ryggar vad vi tyckte om varandra! Alla skrev så snällt, blev jätte glad :D
Jo och imorgon bitti .. ja morgon och morgon, typ.. NATT?! haha, ska jag upp klockan tjugo över fem! :D Uppe före tuppen!
Det kommer vara mörkt som in i gatan! Tänk er själva hur mörkt det är klockan sju när vanligt folk går upp ;p
Tjugo över sex ska jag åka hemifrån imorgon bitti för att vara på plats klockan sju! Fast jag ska inte gnälla egentligen, en tjej i klassen har 2 h till skolan! det kallar jag långt. plus att det blir säkert kul :)
Men imorgon klockan åtta kör vi i aulan! ;p

Nu ska jag börja lägga ner alla saker jag behöver imorgon.. manschett, glitter, rött band, sockor, strumpbyxor, linne, osv :D

Vi hörs imorgon, krambananer.. nej så kan jag ju inte säga! jag får säga, Lussebullekram! Höhö..


Kommentarer
Postat av: Louise

ååhh, lucia är sååå mysigt :)

2007-12-12 @ 21:13:59
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: Jennifer

yay, va kul med Lucia tåg! ska också gå lucia tåg imorgon. 2 st till och med. hoppas du har kul! :D

2007-12-12 @ 21:18:25
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se
Postat av: elaine

mysigt med lucia, själv ska man jobba så jag missar det :(

2007-12-12 @ 21:19:36
URL: http://elaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0