Julklappar & sång

Skulle ha publicerat dethär inlägget igår, men så blev inte riktigt fallet.. Det är skrivit runt 21.30 igårkväll!

Svårt att låta bli att göra annat än det man ska måste jag ju då säga!
Nu ska jag iallafall snart bli förhörd på kulturhistorian, jag hoppas verkligen att jag kan! Imorgon blir det skola som vanligt med ensemble, engelska och så!

Efter skolan ska det köpas julklappar tror jag, eller så gör jag det på torsdag.. vi får se vilket som passar bäst! Imorgon när jag kommer hem måste jag ju skriva klart uppsattsen och göra klart matten! Så jag vet inte om jag kommer att hinna det.

På fredag ska min klass sjunga i kyrkan tillsammans med musikal 2:an & musikal 3:an inför hela skolan, två gånger! Det ska bli roligt.
Sedan är det ju nästan jul! Ahhh.


Rudolph the rednosed reindeer.
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0