Julavslutning

Hej där! Förlåt för att jag är så galet dålig på att uppdatera, men idag har jag faktiskt (hör och häpna) en riktig anledning till att jag inte har hunnit!
Har nämligen först varit på julavslutningen som nog gick ganska bra, och efter det var det direkt hem och sedan snabbt iväg till tåget för att åka hit till mamma! Hon trodde att datorn var sönder, så därför testade jag inte att logga in förrens sent. Men jag har nog magic fingers, så den fungerar faktiskt nu. tihi *stolt* :D får hoppas att den fungerar lika bra imorgon!

Imorgon ska vi fira julafton här! För på söndag så åker vi igen.
Ikväll har vi klätt granen, som det kommer bilder på senare när jag kommer hem! Då ska jag berätta mer.
 Men imorgon blir nog inte mycket till uppdatering heller skulle jag tro, eftersom jag har annat att göra. Men en gång ska det slängas in ett inlägg! MINST.

Nej, nu ska jag gå upp till litensyster och glo på tv innan vi sover! Är faktiskt trött.
Kram på er! Hoppas ni får ett härligt jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0