Jag mår super!

Jo, nästan... Hostan is killing me!
Skulle inte ha gått i morse, fast jo... Det skulle jag visst ha gjort, för annars skulle jag ha missat så mycket. Det orkar man inte!
Snart är det so, och sedan är det luciarep! Vi har bara tre rep inför lucia om en vecka, skulle inte kännas allt för skönt och missa någon av dom!
Förlåt för att jag inte har skrivit, jag har helt enkelt inte orkat. Har haft mycket att göra också, så jag har inte hunnit.. ingen rast & ingen vila! Och när jag inte har haft något att göra efter skolan för att jag har varit trött som ett piggsvin, så har jag typ sovit! :)
Men jag ska försöka hinna med lite mer inlägg och sånt.


Kram på er! Hoppas att ni mår bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0