Godmorgon!

Ja hejdär, sovit gott?

Jag är faktiskt vaken redan! Kände att jag kanske skulle pallra mig upp tidigare än vanligt, även om jag då somnade klockan två, tre. Och sen halvsov en timme eller två innan min stackars hostiga syster somnade. Hon har fått min hosta, alldeles gratis! Fast, min är dock kvar.. hö

Så, idag är det alltså julafton här! Syster sover fortfarande, och det ligger paket under granen! Hihi. Mysigt faktiskt.
Sitter här och fryser, glömde tofflorna där uppe! Det är så kallt här.

Och det är skit fint utomhus! Det är så många minusgrader att det är supermycket frost och kristaller på träden! Får se om jag lyckas ta något fint kort på det. För det är jätte fint!

Men nu iallafall, så tänkte jag kolla upp hur man MMS-bloggar från mobilen eftersom jag inte kommer kunna blogga på ett bra tag! Hoppas det inte kostar en förmögenhet! :)

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0