Dansuppvisning!

Glad advent! Känns verkligen overkligt att det är första advent redan idag!

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men peeeewwwu vad jag har haft mycket att göra. Och nu är denna helg förbi, lika snabbt som den kom! Kom hem vid halv åtta från dansuppvisningen. Det gick bättre än förväntat och var eeextreeeeemt roligt! Fy vad jag älskar att dansa.
Vi gjorde måndagsformationen & par dansen! Och på fredag ska vi börja jobba på vår gruppdisco! Ska bli skitkul med en tävling nästan direkt i februari när dansen drar igång igen! :)
Och imorgon är det dans i skolan igen :D juldans. Vad det nu är? =D det får vi se imorgon. Dansen på dansskolan är slut för i år.


Men, vi hörs imorgon. för nu ska jag kila! Förlåt för att jag har varit sämst på att uppdatera, jag ska bätta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0