Dålig uppdatering

Det blev inte så mycket inlägg idag som jag kanske hade trott! sorry.
Var och gjorde provet i skolan och när jag kom hem så halvt dog jag! När jag återhämtat mig fixade jag lite med sims  (ja jag är en simsnörd ():) ) eftersom internet hade dött och sen har jag kikat på film nu ikväll och spelat mer sims!

Imorgon börjar första föreställningen klockan 2 och sista är klockan 5. Den sista föreställningen är även den längsta så vi får se när jag kommer hem imorgon! Det ska bli kul iallafall, även fast jag inte kan dansen helt och hållet. Men det är ju ändå en uppvisning, och inte en tävling!

Nu ska jag fortsätta blajja runt här. Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0