Torsdag

Upp tidigt idag med, för att ha sånglektion med hela klass ES1MA. Vår sångpedagog försöker lära oss från första början att göra någon sorts koreografi samtidigt som vi sjunger, eftersom det är det som musikal går ut på. Haha, det är väldigt roligt att göra massa töntiga övningar samtidigt som vi ska sjunga! Antar att vi ser buskul ut! På resurstiden hade vi ensemble och övade på låtarna "The Rose" & "Flygande hundar" som vi ska sjunga tre-stämmigt på föräldrarmötet om mindre än två veckor! Båda låtarna är skit bra, även fast den sista har en aning flummigt namn! :)
Imorgon är det freeeeeeeeeeeeeeedaaaaaag, åh vad jag längtar! Då har vi ensemble igen, och sen massa lagom roliga lektioner innan det är helg. Fy vad skönt det ska bli! Även fast jag bara gått i skolan fyra dagar denhär veckan! Muhah.. Fast, jag längtar redan tills på måndag morgon då det är dans igen! Jag har sån grym träningsvärk efter dansen igår! Jag har inte haft träningsvärk i magen på mer än ett år, haha.. men min danslärare lyckades igår ;)
Det verkar inte som om det blir någon nollning för oss iallafall, vet inte riktigt om det är kul eller ej.. Det skulle ju vara kul att va med om det, iallafall efteråt.. tror jag! haha. Shit vad jag snackar om skolan!


Näe, nu ska jag käka! Ha det finemang.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Längtar oxå tills på Måndag, danslektionerna är BÄST! :) tycker också de, de skulle nog va kul me nollning i efterhand, haaha :)

2007-08-30 @ 18:40:49
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Niccie

Jag med! Som en stucken gris, och visst är vår danslärare bra? :)
Visst ska de bli kul med typ 10 timmar dans i veckan? ;O det tycker jag :D
haha, ja på torsdag gäller det Åsa! DÅ BLIR VI ETTOR.. inte nollor ;D

2007-09-01 @ 21:12:03
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0