Torsdag

Idag har varit en underbar dag som började med en lång sovmorgon och sedan en mindre underbar föreläsning om studieteknik.. kan inte säga att man lärde sig något som man inte redan visste! Efter det var det lunch och klockan halv ett fick vi reda på vilken klass vi hamnade i, ESM1A is the shit. tihi! och tur att det löste sig till slut, för det var en del krångel innan! Hamnade iaf med alla som jag umgås med, hihi. ^^ Klockan ett var det fotografering, men tydligen bara till ID-korten och klockan två var det spex av lärarna, haha. Helt hysteriskt ;p
När jag sedan skulle åka hem och jag satt på tunnelbanan säger konduktören plötsligt att han inte kommer stanna i Rissne för att poliserna hade sagt det, så jag var tvungen att gå av i Duvbo och sedan gå hem! (det var tydligen något värdetransportrån, suck..) Och inte hade jag den blekaste om vart Duvbos tunnelbanestation låg, eller åt vilket håll som var närmast att gå! ;O Och inte bara det, jag hade skavsår också! så jag fick ta av mig och gå barfota, vilket inte direkt blev något bättre utan nu har jag två feta blåsor mitt på de bakre trampdynorna/hälen. ååh, kan knappt gå! Blä. Ser ut som om jag stutsar fram på vaderna, ahhh..
Men när jag äntligen kom hem drack jag kaffe latte och efter en stund pallrade jag mig för att träffa Erica & Helena hos Erica, fy vad länge sedan det var! Hade verkligen saknat dem och vi pratade på väldigt länge, så länge att jag glömde bort att jag kanske skulle äta middag också! Haha.
Runt åtta tiden gick jag hem och åt, och efter middagen träffade jag Milla! Det känns så konstigt att inte träffa dem varje dag i skolan längre, saknar dom ju! Men det var väldigt mysigt iallafall, hihi. Och imorgon ska jag och pillet hitt på något också, ska bli mys :)
Första dagen enligt schema imorgon, första lektion helklass Ensemble! - längtar! :) sedan är det första svenska, engelska och samhällskunskap lektionen också.. mindre kul, men det måste man väl också ha ;)

Have it gooooooooooooooooood! / Niccie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0