Tillbaks från försvinnandet

Höhö, tjoho!
Nu är jag tillbaks efter mitt plötsliga försvinnande! Vårt internet dog på onsdagen och på fredagen skulle vi åka ner till varberg i två veckor, men på torsdag kommer jag hem! Nu är jag hos mamma i några dagar och på torsdag ska vi åka till Stockholm och gå på Gröna Lund, sen - hem ljuva hem! Jag längtar hem så himla mycket och till ALLT där hemma! Men det har varit helt underbart nere vi varberg, även fast vädret dock kunde ha varit mycket bättre.. tycker jag!
Vi var på Liseberg och Gekås, och nere vid Apelviken (stranden) och nere på stan. Det var väldigt mysigt :)
Och nu är det bara 13 läskiga dagar kvar tills skolan börjar, och jag är redan nervös.. iih, jag kommer inte kunna sova på säkert flera dagar innan, och inte äta heller! haha, fy vad läskigt det är :P

Nu ska jag väl gå ut och ha det mys i solen, för den är ju framme för en gångs skull! Med min nya solo tidning och ett stooooort glas med whater! PUNCHRULLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0