"The hungry jazz face..."

Jajjamensan, det är vad jag har pysslat med idag (bland annat iaf)! DANS, wihu! Vi ska dansa jazz tre timmar i veckan i hela ettan, helt underbart om du frågar mig! Jag älskar jazzdans! Sen om jag är speciellt duktig.. är en annan fråga! (; men kul är det! muhaha. Vi började på en gång med en kombination, lite halv krånlig i början, men hel kul! Dans första timmen imorgon med, jeeej ^^
Sång hade vi också, och vi fick reda på att vi ska sjunga duetter! Avslöjar vilken låt det blir på onsdag nästa vecka, då det antagligen kommer att vara bestämt :) Så himla kul! 30 minuter varje vecka, i par, halva terminen! Det blir säkert suuper kul! Plus att man får sluta en timme tidigare på tisdagar och så får vi sovmorgon på torsdagar, ja.. me and my duett kompis iallafall (;
Tisdagar kommer bli en dag då man går i träningskläder hela dagen, mjukisbyxor och tjocktröja! Väldigt skönt och mysigt att ha en sån dag faktiskt.. Det blir nog så eftersom det är helt onödigt att byta om mellan alla galna estet-lektioner! :)


Ja, det ser ju inte direkt ut såhär.. men ändå!


Nu är jag hungrig, å det luktar maaat! MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0