The day before The Big Day

Imorgon.. imorgon

Den här dagen har bara försvunnit! Jag och pappa åkte in med tunnelbanan och klockade tiden som det tar om man går hemifrån till Rissne och sedan tunnelbanan till Fridhemsplan och så går man 500 m till skolan. Det tog väldigt kort tid! Om man går i lugn takt tar det bara 20 minuter till Rissne, och resten tar bara 15 minuter ungefär! Wäy. Intressesmurfarna hoppar av förtjusning(!) Isn't right? huhu! Och jag kom ihåg vägen från i april när jag var där och gjorde intagningsprovet också, så jag hoppas inte att jag får hjärnsläpp imorgon och totalglömmer allt! Tur att Elin och Anna följer med mig en bit! Höhö.
Inne i stan åt vi supermumsig Ben & Jerrys Carmel Chew Chew och sedan åkte vi hemåt igen! Nu har jag tillsist lyckats få i mig middagen, (var så mätt efter glassen, haha!) och snart blir det en promenix med Elin! Sedan ska jag fixa lite småsaker inför imorgon och sedan titta på någon läskig film som går på tv vid niotiden! Jag är så förväntansfull!
Skriver kanske innan jag ger mig iväg imorgon, annars skriver jag efter! Åh vad pirrigt det är! :)

Lycka till ni alla som börjar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0