Skoolan

Sitter i skolan nu igen, wihu! Snart har vi engelska lektion och ska läsa upp våra engelska texter, det blev ju Snow Patrol - Chasing cars för min del. :)
Jag har så sjukt ont i min hals och öronen, kul information - nej.. Men det är jobbigt. Det är ändå bara engelska och svenska (med en av favoritlärarna) kvar, och sedan ska jag möta min kära kusin Hannah och hämta ut våra kära musikalbiljetter till Footloose. Sedan ska jag hem och äta glass! För det har jag längtat efter hela veckan, eller nej inte hela.. men jag är sugen på det! höhö. Kan bero lite på att man är lite småsugen, eftersom det var äckliga potatisbullar till lunch idag, och inte fanns det någon mumsig sallad eller något annat heller, nej! Utan två knäckemackor fick det bli! Hungrig.

Krambanan, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0