Onsdag

Hellu there,
ja onsdag idag! Nu på kvällen mår jag inte speciellt bra alls, jag mår mycket bättre på dagarna! Men när det trötta sätter in, då däckar jag fullständigt! Blir som en zombie, allt snurrar och jag vill bara sova! Helskumt och skit jobbigt. Men, ja.. mysigt /; Fick dricka någon grej som skulle göra magen mer basisk och som typ va bra för allt, men det smakade skit! Haha, så jag fick hålla för nästan och då smakade det bara surt! Och tur var väl de! Haha
Sista danslektionen för veckan idag. Synd! Jag älskar verkligen danslektionerna, och jazz är en av mina absoluta favorit danser! Såå underbart :) Och imorgon blir det sång med ES1MA och fler teoretiska ämnen, not so fun.. men nödvändigt, I guess.

Nu ska jag kila ner och sätta mig i soffan under en filt och bara mysa och hålla tummarna för att mina favoriter inte åker ut i SYTYCD*! :)

Ha det superduper alla!



* = so you think you can dance

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

hoppas du mår bättre imorgon niccie :D

2007-08-30 @ 17:02:40
URL: http://performance.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0