Min fredag!

Kom hem vid tre idag, slutade vid två men jag och Hannah åkte och hämtade ut biljetterna till musikalen Footlose som vi ska se nere i Göteborg i november med my dear sisters. Vi kände oss ganska panka när vi vandrade ut ur Pressbyrån efter att ha betalat nästan 2000:- för biljetterna! Inte billigt att gå på musikaler inte. Får hålla tummarna för att det verkligen är värt pengarna, det tror jag att det kommer att vara också faktiskt! Jag börjar bli nervös också, appropå den fina bilden bredvid! Kanske börjar jag bli nervös HELT i onödan, men.. ändå! Imorgon är ju då jag ska till dansskolan och se vart jag ska ta vägen någonstans! För det har jag ju ingen aning om. Lite små läskigt faktiskt! Jag undrar vilken grupp jag hamnar i.. Jag har hört lite från några som tävlingsdansar där redan att det är då alla ALLA tävlingsdansare från KD träffas där, och det är lite läskigt.. För, just nu är jag ju ingen tävlingsdansare! Många frågetecken iallafall, och I'm dying to know vart jag ska ta vägen imorgon! Iiiihhhh, undrar vad dom har tänkt ut förnågonting! Det ska bli så kul att se, och jag är nervös, och kommer nog bli lite mer nervös! Men som tur är så har jag ju tre personer där imorgon som jag känner! :) Så jag kommer inte behöva stå helt ensam och inte känna någon, och känna mig helt utmobbad.. förhoppningsvis ;) Tihi.
Ikväll blir det kanske åter igen en liten klassträff! Iallafall så ska jag träffa några kompisar från sundby, det ska bli roligt! Eftersom det är nollning på blackeberg ikväll så är det några som inte kan vara med, lite tråkigt tycker jag! Men, det blir kul att träffa de andra!
Näe, nu ska jag kila! Ska snart käka och jag ska behandla min huvudvärk innan dess, kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

vi ses imorgon :D

2007-08-31 @ 18:46:26
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Niccie

Det gjorde vi! Och imorgon syns vi igen ^^

2007-09-01 @ 21:10:19
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0