måndag

Ingen skola idag inte, mår lite bättre nu men har fortfarande lite ont i huvudet och mår illa. Inte speciellt mysigt alls faktiskt! Missar första mattelektionen (too bad, hah), datorkunskapen och ensemblen. De två sista lektionerna är faktiskt lite tråkigt att missa, men jag inser nu att det inte hade spelat någon roll om jag gick eftersom jag inte hade kommit ihåg speciellt mycket ändå antagligen! Men imorgon ska jag gå! Då är det idrott, dans, teater och sång! (tror jag har nämt det ett fåtal gånger innan? (; ) Bara roliga ämnen! Kort dag också..
Så, idag tar jag det bara lugnt! Just nu sitter jag och lyssnar på härlig musik samtidigt som jag kollar runt i den dagliga "måste besöka sidorna", (bland annat tusentals bloggar). Försöker hitta lite nya bloggar att läsa också, tror jag har hittat en till, (som om jag skulle behöva ännu mer att läsa) huhu.

Skriver mer senare! Hoppas ni har det skit kul i skolan! Höh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0