Helghelghelg!

Första veckan i gymnasiet
, känslan? Hm, det känns som om det inte kunde ha blivit bättre! jag älskar ES1M!
Första riktiga dagen enligt schema idag, och vi fick träffa engelska svenska och samhällskunskaps lärarna. Det var kul och dom verkade riktigt bra! :) och eftersom lunchen inte va den godaste, blev det en kaffe slushSleven! (7/11, seven eleven, whatever ^^) mumsfillibabba! jag och kaffe jäj!
Nästa vecka blir det dans, inviduell sång, ensemble och teater också! JAG LÄNGTAR! Och veckan efter det drar dansen på kindahls igång också, fy så skoj :)
Ikväll blir det mini träff med den gamla klassen, åh vad jag saknar er! Men det ska bli riktigt kul i allafall, eftersom vi knappt har hunnit med att träffas! 

NÄ, nu ska jag käka! Skriver kanske mer sen, ha en mysig helg! / musikalaren


The lockers! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0