ES1M (a eller b? det är frågan)

I survived! ^^ Trotts att jag av någon löjlig anledning var barnsligt nervös och hade sovit lite, och inte kände någon! Men det kändes bra sen när vi satt i klassrummet, och overkligt att det är dessa människor som jag ska gå med i tre år! Klassen verkade super och som tur var så träffade jag Evelina som jag redan kände lite grann och vi går ju i samma klass, men eftersom vår stora klass ska bli uppdelad i två mindre är frågan är bara vilken av del-klasserna man hamnar i.. A eller B? hm.. Det vet jag inte förrens på torsdag! ^^
Nu är jag mest rädd över när och om den otäcka nollningen kommer.. haha, det är förståss jätte roligt.. säkert! men jag är ändå rädd, haha! Imorgon får vi träffa tvåorna och treorna för första gången, och vi ska få en rundtur i skolan! .. Jag kommer gå vilse! Skolan är ju så stört stor, och det är så många vägar överallt att jag blir alldeles snurrig! Näe, vi får hoppas att man lär sig snabbt! haha.
Imorgon blir det första lunchen på skolan också, jäj spännande. muhah! :) På onsdag är det "program dag", då vi kommer träffa och leka lekar med alla tvåor och treor som går musikal! Och på torsdag är sista lek-dagen då vi kommer få scheman, välja språk och massvis med smått innan vi börjar enligt schemat på fredagen! Det skulle vara någon "presentation" av alla lärare på torsdagen också.. men det var väldigt misstänksamt eftersom dom skrattade när dom talade om det, haha!
Det enda jag vet om schemat är att vi på fredagsmornar klockan halv nio, kommer ha hel-klass ensemble med en helt underbar lärare, wihu :D Värsta bra starten! Första lektionen på st eriks blir ensemble! =D Can't wait.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0