4 dagar kvar..

JAG ÄR SÅ NERVÖS!
Det är bara fyra små fjuttiga dagar kvar innan skolan börjar. Jag är så nervös, det är läskigt! ;p
Kommer inte kunna sova, eller äta eller prata med någon. Jag kommer va jätte nervös, isch! Jag är ju redan nervös, och blir det bara mer och mer för varje dag som går! aah
Men fy vad kul det ska bli, dans sång och teater - i skolan! Det kan inte bli bättre, och jag är så glad! :D
St Eriks gymnasium, here I come! ^^


Nu är jag hemma igen iallafall, och vi har äntligen fått internet igen! Som vi inte har haft på tre veckor, fick det igår faktiskt! :)
Shit vad fort sommarlovet har gått, lite för snabbt om jag får säga det själv! Och även om jag inte gjort överdrivet mycket saker, känner jag mig inte riktigt uppvilad för ett helt nytt år än! inte riktigt iallafall, fast.. när blir man riktigt utvilad? ;p ja, det får väl vara bra ändå! Det är ju inte speciellt mycket att göra åt saken! =)
Hoppas att ni haft ett super sommarlov! Krambanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0