3 fjuttiga små skit dagar kvar!

Yes, jag blir bara nervösare och nervösare! Men för varje dag som går så blir jag bara mer förväntansfull! Det ska bli kul!
En stor fråga jag kan ställa mig själv är hur jag ska orka att pallra mig upp ur sängen klockan sju? Hur ska jag kunna somna vid elva? Som det är nu går jag ju och lägger mig klockan fyra och går upp vid tolv, haha! Och på söndag kväll kommer jag ju inte kunna somna hur sent jag än går och lägger mig känns det som! Problem, problem! Nu är det iallafall bara helgen kvar, och man kan nästan säga att idag är den sista riktiga sommarlovsdagen, snyft. Så, sista dagen på sommarlovet har jag spenderat att sova länge och edan skaffa mig ett nytt simkort till min telefon, så jag hoppas verkligen att jag kommer att få alla medelanden nu och framöver!! Eftersom det har varit så mycket krångel med både mobilen och simkortet, suck! Ska träffa Malin och Erica en stund också, och så ska jag och Elin gå ut på en härlig promenix! :)
Så det är och har varit en väldigt skön dag so far! Ikväll blir det nog film och en skål med glass! Är jätte sugen på att titta på någon dansfilm, men jag vet inte vilken! Huhu, vi får se vad det blir! :)

Ha en mysig fredagskväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0