Nationella prov och glass!

Hejsan,
udda skoldag kan man lugnt säga att det har varit idag. Men väldigt skön! Vi hade 100 minuters nationella matteprov och sedan hade vi två timmars håltimme innan vi hade bild i en timme och sedan slutade. Väldigt skönt! Så inprencip hade vi bara en lektion! Vilket va otroligt skönt :D
På den långa lunchrasten gick jag och Milla hem till Linnea och åt glass hemma hos henne och när vi ätit spelades det lite Harry Potter och bilspel innan vi i god tid valde att pallra oss tillbaks till skolan där vi inte hittade någon ifrån våran klass och blev lite småoroliga. ;p
Men sen kom ändå alla och vi hade bild och sedan slutade vi. Jag måste bara säga hur otroligt INTE nöjd jag är med min bild! haha, men jaja.
Imorgon ska jag vara med Helena och busa och resten av långhelgen får vi se vad som hittas på! :)


Hejdå på er, tudeldu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0